Staat uw vraag hier niet tussen?

Dan kunt u uw vragen stellen in het menu:Contact->Stel een vraag

met vriendelijke groet,

Het Bestuur.

Wij zijn als één grote familie bij ons cluppie en zien graag een mix tussen sportiviteit en gezelligheid. Wij houden van sportieve gezelligheid maar daar hoort ook een derde helft bij. Door Corona hebben alle clubs in de omgeving een knauw gekregen met terugval in leden, maar bij ons is die stijgende lijn weer ingezet en willen hier graag samen met jou en/of jou team verder onze familie uitbouwen.
Iedereen is welkom en RESPECT staat bij ons hoog in het vaandel!
Dit kun je doen door je in te schrijven met een aanmeldingsformulier
Je kan jezelf ook aanmelden via [email protected]
Bij vragen over een mogelijk lidmaatschap kun je Bjorn van bergen benaderen via:
[email protected]
Voor meer informatie over de kosten etc. kijkt u dan op de pagina van de Ledenadministratie.

Jazeker!

Wij denken zelfs dat het verstandig is om kennis te komen maken voordat we samen verder gaan. Je maakt immers een keuze om te komen sporten voor langere termijn en dan willen wij ook dat jij je gemakkelijk en prettig voelt bij ons. Als jij dan voor ons kiest dan wordt je namelijk onderdeel van de svRuwaard familie!

U mag tot 4x gratis mee komen trainen zodat u de juiste beslissing kunt maken.

Kom gerust eens langs in de kantine tijdens openingstijden of bel/mail even met Bjorn van Bergen.
Contactgegevens zie je in de vorige vraag. Zie ook: Trainingsschema

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!