MARIO VAN BERKOM - Hoofdtrainer 1e vanaf 2024/2025

11 februari 2024 11:30

ICT

Het doet ons deugd te kunnen melden dat we met Mario van Berkom tot overeenstemming gekomen zijn om vanaf het komende seizoen als hoofdtrainer actief te zijn voor ons 1e elftal.

Met hem halen we een ervaren, duidelijke, en met plezier werkende trainer in huis. We kennen Mario al vanuit het verleden, omdat hij ook in ons eerste elftal speelde, maar ook jeugdtrainer is geweest. Wij zijn daarom ook blij met deze samenwerking en kunnen we als club komend seizoen met een gerust hart weer volledig achter onze hoofdtrainer staan.

Wij wensen Mario en zijn team voor komend seizoen dan ook veel sportief succes en plezier.

Lees meer over:
1e Coach Mario van Berkom Selectie Trainer het eerste sv Ruwaard

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!