HELP ONZE CLUB VIA UW NORMALE WEBWINKELS !!!

7 maart 22:45  Winkel online bij uw vertrouwde winkels via de pagina Club Winkel Actie onder het menu Sponsors & Acties! Je sponsort je club zonder extra kosten bij iedere aankoop via deze manier! Alvast bedankt voor jullie steun! Met de OnzeClubwinkel-module sponsor jij onze vereniging, zonder dat het jou ook maar een cent extra kost. Simpelweg, door middel van online aankopen die je normaal gesproken toch al doet. Zo doe je dat: 1 Ga voor een online aankoop eerst naar onze website of de VoetbalAssist clubapp. 2 Vind je webshop naar keuze en klik die aan. 3 Je wordt direct doorgelinkt naar de betreffende webshop. 4 Doe je aankoop zoals je gewend bent, rechtstreeks bij de webshop. 5 Een deel van het aankoopbedrag gaat naar sv Ruwaard 6 Jij betaalt NIETS extra! meer »

115x gelezen

SV Ruwaard Camping event

Gisteren, 24 april 8:30  SV Ruwaard bestaat het seizoen 2024/2025 maar liefst 60 jaar! Dit willen we inleiden met een Camping event voor en met onze wijk bewoners! Dit vind plaats op 9/10/11 Augustus 2024. Zie de flyer of onze website voor meer info.meer »

13x gelezen

Kinderfestival ! Springkussens & Spelletjes!

21 april 13:00  Voor kinderen van 3 t/m 12 jaar. Neem al je vriendjes, vriendinnetjes, neefjes, nichtjes of anderen lekker mee! 2,50 entree.meer »

20x gelezen

Kinder Bingo & Evenement

30 maart 13:00  Een gezellig kinder evenement met Bingo en nog veel meer! meer »

37x gelezen

Derde overwinning op rij voor Ruwaard!

4 maart 10:00   Ruwaard ontving VCO waar trainer Mario van Berkom - die volgend jaar naar Ruwaard verkast - aan het roer staat. Het werd een verdiende overwinning voor de Ossenaren waar de rust wedergekeerd is. In de eerste helft hielden de ploegen elkaar lang in evenwicht. Vlak voor rust kwam Ruwaard aan de leiding via Melih Bakir. Direct na rust wist Ruwaard ook de 2-0 te maken via Veli Ayden. Tien minuten later maakte VCO de 2-1 en werd het weer spannend. Tien minuten voor tijd had Jordi Vos een goede voorzet op Melih Bakir die met zijn tweede de wedstrijd besliste: 3-1.

110x gelezen

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!