Nieuwjaarsreceptie en bijzonder Jubileum!!

17 januari 2023 17:00

Zonder de andere jubilarissen tekort te doen, stond de dag toch wel in het teken van een bijzondere mijlpaal.....Michael verhoeven 50 jaar lid van onze vereniging!!! Dat hebben we met beide handen{meerdere handen} aangepakt op een bijzondere manier. Ons hoofdveld heet vanaf nu het Michael verhoeven veld!! Michael was zichtbaar verrast en ook wel ontroerd. Het was een schitterende middag {en avond}. Met natuurlijk ook de andere jubilarissen, en de kantine die een makeover heeft gehad Mdoor de club van 50!! Alle leden van de club van 50 bedankt!! en blijf ze sponsoren zodat ze het complex verder kunnen verfraaien!!! het was het met 94!! bezoekers nogmaals geweldige dag!! dank aan alle aanwezigen!!

20230115_152725.jpg
Bron: SV Ruwaard